Pink Baby Backpack


Ćao svima, s obzirom da sam dobila gomilu pitanja na u vezi ranca čije sam slike objavljivala na svom Instagram profilu odlučila sam da napišem nešto i o njemu. Ovako predivnu stvarčicu nisam kupila sebi baš, baš dugo i čim sam na instagramu videla profil sa ovim predivnim rančićima odmah sam jedan i naručila. To su gumenci ranci sa ovim blesavim šarenim detaljima i mekanim pufnama. Ima ih u beloj, plavoj, roze i crnoj boji. Meni je roze favorit i upravo jedan roze je završio i kod mene. Oduševljena sam njime kao i gomila ljudi koji su ga videli što na mojim slikama što uživo. Ono što je čudno je i to što muškarci pozitivno komentarišu rančić kao nešto mnogo slatko i nešto što do sada nisu videli! Ja sam od njega naravno ne razdvajam, a jedan ovakav možete naručiti na mg_teez Instagram profilu. Love xoxo










You Might Also Like

2 comments

  1. Rancic je presladak ! <3
    Videla sam ga na toj stranici i jos sam u dilemi da li da ga kupim :-)
    Fenomenalno si ga iskombinovala draga :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/10/pastel-pink-must-have.html

    ReplyDelete