Nerd Style Nr 1 Back to school

 Здраво драге моје девојке, и ево ме са једним кратким, али дивним постом и једном од мојих омиљених у коме сам одлучила да вам представим једну скроз "штреберску" комбинацију. Односно једну комбинацију која је сјајна за нове школске дане. Ја сам овде укомбиновала сјајну кратку топ мајичицу из Бершке као и шорцић из исте радње са качкетом и адидас патикицама. Наравно све то употпунила сам овом дивном карираном кошуљом која је иначе само додатак у целој овој комбинацији, али сјајно је послужила. За излазак до шопинг центра или одлазак у биоскоп са другарима ово је сјајна комбинација. Опуштена и веома удобна. Мени једна од омиљених. Надам се да ће се и вама свидети колико и мени. Kiss xoxo

Hi dear girls, and today for you one amazing but very nerdy combination. This is "back to school" inspired outfit with amazing short top from Bershka and amazing shorts also from Bershka. One of great things here are glasses.Nerdy glasses are making this outfit more nerdy. LOL. Really love this one. Going out for shopping or checking out new movie in cinema? This is perfect combo for you. Hope you will love this one. Kiss xoxo




You Might Also Like

3 comments

  1. Odličan post mila, mnogo si slatka, kačket ti super stoji ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dopada mi se kombinacija, prelepo ti stoji. :)
    Obožavam košulje.

    Pratim te, ako želiš uzvrati :)
    by Kika

    ReplyDelete
  3. Personal customization for you mother of the bride oakleigh martina liana wedding dresses wedding dress hire brisbaneif you want to know more Please visit our website http://www.minel.com.au/

    ReplyDelete